Subject: KTTS teavitus - valminud on Narva Eesti riigigümnaasiumi ja põhikooli õppehoone kunstikonkursi võidutöö „Arenguhüpped“
From: "Sixten Heidmets" <[email-masked]>
To: "Maria-Kristiina Soomre" <[email-masked]>, "KUM min" <[email-masked]>
Cc: Annely Jõgeva <[email-masked]>,Elerin Eelmäe <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 8 Feb 2024 15:28:32 +0200

Tere

Vastavalt kunstiteoste tellimise seadusele edastan Kultuuriministeeriumile
info Narva Eesti riigigümnaasiumi ja põhikooli õppehoone kunstikonkursi
võidutöö „Arenguhüpped“ valmimisest.

Kunstikonkursi nimetus:
Narva Eesti riigigümnaasiumi ja põhikooli õppehoone kunstikonkurss

Autori lühikirjeldus:

Arengupüüdlusi koolisüsteemis kujutav teos „Arenguhüpped“ on terastaladest
kompositsioon, mille peal asetsevad 3D-prinditud roostevabast terasest
figuurid. Taiese terastalad on kui õppetööga saavutatud tugev vundament
kogu eluks. Kompositsioon sümboliseerib pürgimist unistuste poole ning
elukestvat õpet ja seeläbi helgemaid tulevikuperspektiive.

Lisainfo:

*	Hankija: Haridus- ja Teadusministeerium, keda esindab Riigi
Kinnisvara AS
*	Konkursi tulemus: võitjaks valiti töö „Arenguhüpped“
*	Asukoht: Narva Eesti Gümnaasiumi sisehoov. Hariduse 3, Narva,
Ida-Viru maakond
*	Autor: Ihan Toomik
*	Liik: terastaladest ja 3D-prinditud roostevabast terasest
skulptuur
*	Mõõdud: kõrgus 4,9 meetrit, laius 1,5 meetrit, sügavus kuni 1,5
meetrit
*	Maksumus: 110 000 EUR + km
*	Valmimise aasta: 2023

Manuses fotod valminud tööst. Fotode autor on Marko Mumm.

Uudisnupp Riigi Kinnisvara kodulehel konkursi võidutöö kohta:

Narva Eesti Riigigümnaasiumi ja põhikooli sisehoovi hakkab ilmestama
skulptuur „Arenguhüpped“

https://www.rkas.ee/et/uudised/narva-eesti-riigigumnaasiumi-ja-pohikooli-s
isehoovi-hakkab-ilmestama-skulptuur-arenguhupped

Lugupidamisega,

Sixten Heidmets
ruumilahenduste projektijuht

tel +372 520 5767

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja
selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele
isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse
tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.